top of page

Робота з гострим ішемічним інсультом


Це був досвід невідкладної роботи зі старшою жінкою, якій поставили діагноз "Гострий ішемічний інсульт".

Робота тривала 11 днів.

Я проводила Цикл сеансів по очищенню енергоструктури + щоденні сеанси зцілення головного мозку та судин головного мозку.


І ось які результати описала дочка пацієнтки (яка власне до мене і звернулась за терміновою допомогою).


"Все сталося неочікувано, як грім серед ясного неба: моя мама втратила свідомість, приїхала швидка... Пролунав невтішний прогноз лікаря, мовляв, вік і інсульт, все може статись.


Це був шок і в екстремальній ситуації шукаєш допомогу, як і у Всевишнього так і шукаєш тих, хто може допомогти вже, дуже терміново. І я відразу згадала про Ваші Юлія зцілення і дякую за ваше розуміння ситуації і за швидку термінову допомогу, яка почалась вже ввечері.


Два наступні дні були важкі: вдень крапельниці, а під вечір зцілення. Тішило, що моя мама боролась за життя, була відкрита до Вашої допомоги і приймала все з вдячністю.


А найбільше раділа лікуючий лікар, яка відмічала щоденні перемоги: ясна свідомість, перші спроби сісти і перші КРОКИ!!! Тоді коли люди з такими ж діагнозами прикуті до ліжка.


Потім все поступово відновлювалось і зараз моя мама вдома. Я Вам дуже вдячна за надзвичайний дар, відданість Вашій справі, розуміння і людяність.

Бажаю тільки перемог у Вашій роботі!"


Ось такий відгук. Дякую.

І дякую Вс-Вишньому і готовності старшої жінки приймати допомогу. Бажаю довгих років життя!


За допомогою до цілителя, майстра моделювання карми, психотерапевта Юлії Дожджанюк звертайтесь за тел.: +380671784971



0 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page