top of page

Важкі обставини? Безвихідні ситуації?

Останнім часом в роботі частенько стикаюсь з тим, що людина відчуває або вважає себе безсилою і безпорадною.


Вона описує сумні і важкі обставини та, здавалось, безвихідні ситуації, де вона є жертвою обставин і жодним чином не може вибратись з цієї безпросвітної пастки страждань та безнадійності обставин...


Знаєте, тут є дві великі спокуси для мене як для професіонала.


1. Сказати: "О так, в тебе справді все погано, справді нема на що сподіватись", і за компанію звісити носа. Далі консультації перетворяться на суцільні жалощі, що = приниженню клієнта і підгодовування скритої (часто неусвідомленої) вигоди людини бути нещасною.


2. Або ж стати більш зацікавленою в успіху людини, ніж вона сама... Підштовхувати, підтримувати, типу давай, ти можеш, вперед, я тут, я понесу... Це з досвідом проходить. Декілька уроків від клієнтів в вигляді знецінення і все... як рукою зняло.


Що я роблю натомість? Я слухаю. Дуже уважно. Душу людини. А не її демонів.


Душа завжди говорить. І говорить чітко, ясно і зрозуміло. І що найцікавіше: відповідь лежить на поверхні!!! Вона часто проста. І коли я озвучую її людині - вона ніби й знає її сама, завжди знала, але...


Починають включатись маніпуляції свідомістю: - це занадто велика відповідааальність; - я не спрааавлюсь; - треба більше знааань; - нічого не полууучиться. Я бачу демона біля людини.

Цей суфлер говорить, а клієнт за ним чемно повторяє, навіть нічого не підозрюючи.


Чому я це описую? Просто знайте: якщо ви відчуваєте себе безпорадними і ні на що не здатними, - вас розводять. І розводять хитро і вміло. І це відбувається з вашої мовчазної згоди.


Якщо ви потрапили в складні обставини - у вас є всі шанси подолати випробування. Розкривайте в собі Світло Вс-Вишнього, а не підготовуйте демонів, які зацікавлені, щоб ви були пішаком в їх великій грі.


Юлія Дожджанюк.

Цілитель. Психотерапевт. Оператор моделювання карми.

Запис на консультацію за тел.: +380671784971


4 просмотра0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page