top of page

Постноворічний синдром.


Мої друзі, знайомі та родичі знають, що я приблизно років 10 не святкую Новий Рік. Причини різні. Допис не про це. Зазвичай вночі з 31 на 1 я сплю, як і в будь-яку іншу ніч.


Але цього разу мені не спалось.


Я підійшла до вікна. Чудовий вид з вікна+кольорові феєрверки, поодинокі машини і перехожі, звуки привітань. Все так красиво і святково.


Я прислухалась до простору і до того, про що він говорить. І почула як наближається Новорічний постейфоричний синдром ...


Десь долітало роздратування і нетерпимість. Звідкись повіяло депресивними настроями. Десь за стінами та поверхами заливались алкоголем. А десь плакали. Десь голосно раділи, а десь сварились. Десь віяло самотністю і апатією. Десь звинувачували і проклинали когось з влади...

І тільки зрідка де-не-де молились. Десь щиро бажали добра. А десь налаштовувались на нову дорогу-подорож, на нові цілі. Десь мирно спали. Десь дякували...


І цей коктель енергій то згущувався, то розвіювався.

Я спостерігала за цим. Для чого мені це бачити?

Яка моя роль в цьому процесі і чому Вс-Вишній розкриває переді мною ці бачення, ці видіння?

З цими думками я засинала.


На ранок я знову підійшла до вікна і в думках в мене прозвучало запитання: "Ну що? Щось змінилось з приходом Нового Року?"

І тут мене осінило. Це була відповідь на моє вчорашнє запитання.


Люди, які надіються на магію нового року, на інших людей, на інші сили, окрім Вс-Вишнього, на президента, на шампанське, на.... мільйон варіантів... АЛЕ НЕ НА СЕБЕ , - просто прирікають себе на тривогу, злість та депресію. Це пряма дорога до претензій та звинувачень, до відходу від свого життя, своїх цілей на користь чого завгодно.


Пам'ятаєте пісню "Это был тяжёлый год. Был он тяжелей, чем тот. Неожиданно нам всем много он принёс проблем"... ? Далі там звучав текст про те, що нарешті прийшов новий рік і вже буде все супер. І співається так щороку з додатком "ну що ж таке? ЗНОВ ТЕ САМЕ! (обережно: ненормативна лексика....)"


До чого ж ці всі мої теревені?

Люди, полюбіть вже себе! Не будьте залежними, будьте вільними, творчими, радісними, сильними. Вірте в себе. Працюйте над тим, щоб ставати впевненими в собі! А в кому ж ще?

До речі, невпевненість в собі є джерелом гніву в тій же ж мірі, як і гординя


Якщо Ви візьмете всю відповідальність за життя ЛИШЕ на себе, - ви будете успішніші у всіх сферах.


Адже набагато легше і енергетично гігієнічніше

• працювати над собою, аніж боротись зі всім світом;

• вичищати з себе завали, аніж проходити жорсткі кармічні уроки;

• робити все, від вас залежне, аніж пред'являти претензії людям, які не змогли (чи не захотіли) задовільнити ваші очікування;

• усвідомлювати, яким чином ми будуємо саме таку реальність самі для себе, аніж бути вічною жертвою;

І нарешті!

• дати собі шанс, аніж потім все життя ненавидіти себе, інших та весь світ!


Надважливо усвідомлювати СВІЙ вплив на життя, СВОЮ відповідальність за все, що відбувається у вашому світі! Тільки таким чином можна творити для себе ту реальність, до якої ви прагнете.


Будьте до себе добрими. І серце розкриватиметься ніжністю до близьких, до всього світу.

Щодень буде для вас відкриттям і, якщо хочете, - ідеальним новим роком в значенні дивовижних змін навколо. І це буде наслідком внутрішніх змін.

Саме так. Не інакше.


P.S. пишу, а за стіною сваряться сусіди. Напевно, знову нічого Новий Рік не змінив... а так хотілось дива...



Майстер моделювання карми. Духовний наставник. Цілитель. Психотерапевт.

Запис на консультацію за тел.: +380671784971


16 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все
bottom of page